Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2007 17:17 - МАЛКО ПО-СЛОЖНО...
Автор: zakonodatelstvo Категория: Новини   
Прочетен: 726 Коментари: 3 Гласове:
0



И всъщност не малко, а доста по-сложно се оказа намирането на данни за поименните глаувания в Народното събрание на Република България. 

Аз си мислех, като прост избирател и гражданин на Републиката, че има някъв не кой знае колко сложен начин за проверка на гласуванията. Все пак тези хора, които са в т.нар Народно събрание, по един или друг начин ние сме пратили там (дали като сме гласували за тях или не) и би било логично да можем да се информираме по какъв точно начин защитават или не това, заради което сме ги избрали...

Обаче не....Строго секретна информация..Не че се отказвам.. все пак това ме интересува.. Но ще стане малко по-бавно..
... и малко по-сложно...



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



1. zari - Въпрос:
24.08.2007 17:57
Да не би да не сте живели последните петнайсетина години в Бг. ????
цитирай
2. gezatop - Все пак ми се струва важно. Особено ...
24.08.2007 18:16
Все пак ми се струва важно.Особено ако може да се направи в табличен вид.
цитирай
3. анонимен - Не зная дали си влизала в Парламе...
24.08.2007 19:31
Не зная дали си влизала в Парламента, но на мен ми се случва във връзка с работата ми. Там има странен ред, който според мен се изчерпва със сентенцията "Анархията е майка на реда!".
Ние си мислим, че имаме политици и парламентаристи. Всъщност, това е физически сбор от отделни хора, попаднали по различен начин там (особено мълчаливите гласуващи с чужди карти). В кулоарите има една такава непринудена учрежденска атмосфера....и се търгува (някои го наричат лобиране).
Гласуването е най-малкият проблем. Ако се сменят хората и дойдат качествени, няма да има проблем и сглясуването. Проблемът обаче е друг - къде да намерим свястни. И дали ще ги допуснат, защото на входа на парламента стоят интереси и те дават пропуска.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zakonodatelstvo
Категория: Новини
Прочетен: 12076
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 255
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930